Červenec 2014

Jahodové muffiny a slaný koláč

24. července 2014 v 21:29 | Drahuš |  Jen tak...
Hezký čtvrteční večer,
chtěla jsem vyzkoušet něco nového z receptů, které mě zaujali na netu a volba padla na jahodové muffiny podle Vlasty .Jen jsem použila mražené jahody a vynechala čokoládu. Ta doma nebyla.

A k večeři jsem udělala slaný koláč, tentokrát podle Blanky .Jen jsem trochu obměnila náplň, zkrátka co lednice dala.
Místo anglické jsem použila pivní salám a přidala trochu pórku. Sýr jsem dala eidam

A jelikož se blíží víkend, přeju Vám všem ať ho prožijete co nejlépe Usmívající se.

Co nového na zahradě?

23. července 2014 v 21:38 | Drahuš |  Zahrádka
Zdravím Vás všechny po týdnu a hlavně po žhavém víkendu. My jsme doslova přežívali, jako asi většina z vás.Nejhůř to asi snášel Agbárek, on ta vedra nikdy neměl rád a ve stáří už vůbec,asi jako každý starý pes. Ale už pookřál, tak jsme rádiUsmívající se.

Jen pár fotek ze zahrádky, máme v práci dost fofr,(čerpají se dovolené, k tomu se zaučuje nová kolekyně) tak ani není na nic moc času a síly.

Truhlíková rajčátka, mám červená a žlutá, jen nevím která jsou která. Bude překvapení Usmívající se. Zatím oboje ještě zelená.

Juku jsme museli podepřít. Stonek byl tak dlouhý a květy těžké, že se chudák celá ohnula.Nevím jestli je to takový druh, ale všude vidím jen nižší.

Rozkvetla fuksie, na jaře jí řáááádně sestříhnu, a ona krásně obrazí. Je asi dvacet let stará.

V minulém článku jsem psala o jiřinkách, rozkvetla další, bílá. Ta třetí je řádně ožraná od slimákůPlačící, ale už tam jsou dvě poupátka. Begonie prozměnu polámala průtrž, takže červená není. Aspoň ty afrikány nic nežere...

Na závěr náš Agbárek a jeho balonek. Někdy ho to čapne, začne řádit a hračky lítají. A pak padne a chrní Usmívající se.

Přeju Vám pohodový zbytek pracovního týdne a ještě lepší víkend. Děkuji za návštěvu a komentáře.

Sobotní mix

12. července 2014 v 21:58 | Drahuš |  Jen tak...
Zdravím Vás všechny,
doufám že jste také strávili příjemný sobotní den. U nás celý den svítilo sluníčko a lákalo ven. Ráno jsem si vyžehlila prádlo, abych měla tuto neoblíbenou práci za sebou a hurá k oblíbenějším činnostem. S Agbárkem jsme udělali malou procházku (jeho nožičky toho už moc nezvládnou), k obědu ugrilovali klobásky a buřty. Něco málo jsem udělala na zahradě, ostříhala odkvetlé růže, denivky, muškáty, do truhlíků a květináčů dala hnojivo.Rozkvetla mi první jiřina, hlízy jsem koupila v Lidlu,byl to mix, takže barvy jsou překvapením, ještě čekám na dvě. Čmelákovi asi na barvě nezáleží, ale evidentně se mu líbí Usmívající se

Také floxy začínají kvést a hortenzie je nejlepším

Doma jsem si ozdobila věneček na dveře od bytu, použila jsem obilí, makovičky a levanduli. Doplnila mašlí z lýka a zelenou stužkou.Věneček je z proutí, koupený. Jednou jsem zkusila umotat z papírových ruliček a moc to nedopadlo. Asi by to chtělo víc trénovat.

Ke kávě jsem zkusila včera upéct mufiny.Těsto je na olejovou bábovku, příště vyzkouším jiný recept, není to uplně ono.

No a samozřejmě musíme dodržovat pitný režim. Sirup z bezového květu s vodou, doplněný citronem, mátou a meduňkou, to mám ráda.

A až se zima zeptá, co jsem dělala v létě? Pletla jsem šálu Smějící se . Pletu asi po třiceti letech. Zatím jen hladce a obratce. Klubíčka jsem koupila o dovolené v Náchodě, prostě mi padla do okaUsmívající se.

No a na závěr rozkvetlá orchidej, ta nikdy nezklame

To je pro dnešek vše, přeju Vám krásnou neděli a děkuji za návštěvu a komentářeUsmívající se.

Agbárek slaví 13.narozeniny

6. července 2014 v 22:17 | Drahuš |  Agbárek
Dnes jsme slavili Agbárkovo narozeniny, měl je sice včera, ale až dnes jsme se doma všichni sešli. Dostal dobroty, které má rád, výjimečně jedno linecké kolečko a pískací hračky.

Ať nám dělá radost co nejdéle a Vám přeji hezký týdenUsmívající se.

Dovolená pod Jestřebími horami - díl 2.

1. července 2014 v 21:43 | Drahuš |  Výlety
Výlet do papírny a na Velkou Hejšovinu

Jelikoš jsme to měly s kamarádkou, ze Rtyně do Polska co by kamenem dohodil, samozřejmě jsme toho využily a navštívily jsme městečko Duszniki Zdrój-Lázně Dušníky. Velkou zajímavostí tohoto města je Muzeum papírnictví. Nachází se v papírenském mlýně ze 17.století. Je zde stálá výstava dějin výroby papíru a předvádí i ruční výrobu papíru.Na dvoře mlýna je několik starých papírenských strojů.

A abychom si užily pěkného počasí vyjely jsme do městečka Karlów, výchozího bodu na Velkou Hejšovinu.Do skalního bludiště vedou schody, asi 650 S vyplazeným jazykem - to samé dolu a na vrchlu (919m.n.m.) je okružní trasa - tam se platí vstupné.

Cíl našeho výstupu

A toto je odměna za vynaloženou námahu, bolavá lýtka a únavou se klepající kolenaUsmívající se

Opice

Cesta do pekla

Ďáblova kuchyně plná malých čertíků (výlet polské třídy Mrkající )

Pohled na Hejšovinu ze zdola. Ale stálo to za to!!!

Doufám, že jsem Vás moc neunavila Usmívající se. Všem přeju pohodové dovolené a prima prázdniny a děkuji za Vaší návštěvu a komentáře.